У Львові відбувся “Dysarium-2025”: понад 9 000 учасників та 800 000 грн на підтримку ЗСУ
У Львові 11–12 жовтня 2025 року відбулася подія «Дизаріум» — щорічна професійна конференція, присвячена розвитку дизайну, креативних індустрій, освіти, технологій та ролі дизайну у суспільстві, яке перебуває у стані війни й відбудови.
Захід відбувся на локації !FESTrepublic та зібрав понад 9 000 відвідувачів із різних міст України.
Тема 2025 року — ідентичність: особиста, професійна й культурна. У рамках події обговорювали питання самовираження, відповідальності дизайнера, роль візуальної мови в часи суспільних трансформацій, зокрема в умовах повномасштабної війни.
Програма тривала два дні й включала виступи представників державного та приватного секторів, міжнародних організацій, дизайнерських і технологічних компаній. Серед учасників — представники Дія, Ajax, Uklon, ELEKS, MacPaw, UNICEF, ЗСУ, Wix, Readdle, Headway Inc., Banda Agency, Projector, KyivUX, Cieden, а також понад 30 інших організацій.
У межах події також відбулися виступи міжнародних спікерів: Крістофа Німанна (Німеччина/США), Аріане Шпанієр (Німеччина), Кароліни Цєхолевської (Польща/США) та Гаральдура Торлейфссона (Ісландія), засновника студії Ueno.
Серед нових форматів — дизайн-батл, подкасти в реальному часі, іронічні розмови про виклики професії, маркет українських брендів (Dysarium Market), а також ярмарок вакансій.
У рамках заходу організували збір коштів на підтримку Третього армійського корпусу Збройних сил України під назвою «Трійка для Трійки». За час події вдалося зібрати понад 800 000 гривень, які будуть спрямовані на засоби радіоелектронної боротьби. Збір триває, охочі можуть доєднатися, поповнивши Монобанку: send.monobank.ua/jar/5PQnQyJXLz.
Організатори події — простір Pixlab із мережі ТВОРИ! та платформа CASES, за підтримки Міністерства молоді та спорту України, Департаменту спорту, молоді та туризму Львівської ОДА та інших.
Відеозаписи виступів опублікують найближчим часом на платформі CASES.